3 PÁRY PONOŽEK V HODNOTĚ 387 Kč ZDARMA KE KAŽDÉ OBJEDNÁVCE
 

Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a my vám vrátíme peníze. Lhůta pro vrácení zboží, je zákonem stanovena na 14 dní od převzetí zboží zákazníkem. To znamená, že vrácené zboží musíme fyzicky obdržet ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zákazníkem. Pokud nám zboží odešlete neprodleně, výrazně tím urychlíte proces vrácení.

 

Jak postupovat při vrácení:

 

V případě vrácení nesmí zboží jevit známky opotřebení, musí být v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce.

 

  1. Vyplňte reklamační formulář, který najdete v objednávce nebo si ho stáhněte zde a přidejte do balíku spolu se zbožím.
  2. Přiložte kopii daňového dokladu (faktury).
  3. Balík pošlete doporučeně na adresu:

 

magicsport s.r.o.
Bezručova 1191/3
91101 Trenčín

Slovensko

 

Zásilku odešlete v dostatečném předstihu abychom ji obdrželi ve lhůtě do 14ti dnů od převzetí zboží a tím pádem byli schopni vyřídit vrácení.

 

Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata!

 

Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.

 

Stáhněte si formulář pro vrácení objednávky.


REKLAMACE

 

Potřebujete zboží reklamovat?

 

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na vady způsobené nesprávným použitím a běžným opotřebením nebo neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, avšak snažíme se vše maximálně urychlit v zájmu spokojenosti zákazníka.

 

Jak postupovat při reklamaci:

  1. Vyplňte reklamační formulář, který najdete v objednávce nebo si ho stáhněte zde a přidejte do balíku spolu se zbožím.
  2. Priložte kopii daňového dokladu (faktury).
  3. Balík pošlete doporučeně na adresu:

magicsport s.r.o.
Bezručova 1191/3
91101 Trenčín

Slovensko

 

 

Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata!

 

Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník. V případě uznání reklamace vám bude poštovné uhrazeny.

 

Stáhněte si reklamační formulář.



VÝMĚNA ZBOŽÍ

 

Pokud Vám nesedí velikost a přejete si ji vyměnit, můžete zboží vrátit a my vám pošleme jinou velikost, pokud je stále na skladě.

 

Jak postupovat při výměně:

  1. Přesvědčte se na naší webové stránce či danou velikost z objednaného zboží na výměnu máme skladem.
  2. Pokud máme vaši velikost na skladě, prosím pošlete nám žádost o výměnu zboží na info@deily.cz abychom vám zboží rezervovali a nemuseli jste se bát, že se vyprodá.
  3. V případě výměny nesmí zboží jevit známky opotřebení, musí být v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce.
  4. Vyplňte reklamační formulář, který najdete v objednávce nebo si ho stáhněte zde a přidejte do balíku spolu se zbožím.
  5. Přiložte kopii daňového dokladu (faktury).
  6. Balík pošlete doporučeně na adresu:



magicsport s.r.o.
Bezručova 1191/3
91101 Trenčín

Slovensko



Zásilku odešlete v dostatečném předstihu abychom ji obdrželi ve lhůtě do 14ti dnů od převzetí zboží a tím pádem byli schopni vyřídit vrácení.

 

Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

 

Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.

 

Stáhněte si formulář pro výměnu zboží.